ふぉと

めぐみんカフェ&マナースクール、オープン♪

Every year, trying hard to teach wild animals such as raccoons, squirrels and weasels how to eat fruits from our trees.🌳🍽
Well, seems they're learning, but still they can't help snapping twigs... 🤔 Keep trying! 
はぃはぃはぃはぃ、この季節がまたやってまいりましたよ!w
野生動物がお客様で生徒な、めぐみんカフェ&マナースクール、オープン♪ 🌳🍽
毎年せっせとマナーを仕込んでるのが効いてる?!わきゃないと思いつつも、今年は取り敢えず綺麗には食べようと努力してるっぽいように見えて、ちと嬉しいwww
ただね〜、やっぱり枝折ってくんだよなぁ。こればかりは仕方ないんだろうか……🤔
いあ、がんがって教え続けるぞ。おぉ〜!ww
Every year, trying hard to teach wild animals such as raccoons, squirrels and weasels how to eat fruits from our trees.🌳🍽
Well, seems they’re learning, but still they can’t help snapping twigs… 🤔 Keep trying!
はぃはぃはぃはぃ、この季節がまたやってまいりましたよ!w
野生動物がお客様で生徒な、めぐみんカフェ&マナースクール、オープン♪ 🌳🍽
毎年せっせとマナーを仕込んでるのが効いてる?!わきゃないと思いつつも、今年は取り敢えず綺麗には食べようと努力してるっぽいように見えて、ちと嬉しいwww
ただね〜、やっぱり枝折ってくんだよなぁ。こればかりは仕方ないんだろうか……🤔
いあ、がんがって教え続けるぞ。おぉ〜!ww (from Instagram)

Previous Post Next Post

You Might Also Like